SÄLEN DAG 1


Kaos, kan man vell säga, eller som pappa säger "första dagen får det vara lite rörigt"
Det började med att vi kom iväg senare än räknat, komplikationer med väglaget när vi skulle ordna med sysslor imorse, (cindy fassnade med bilen vid stallet för att dom inte hade hunnit ploga, men konstigt med den slasken det var imorse som säkert inte så många fick uppleva eftersom det var ganska tidigt)

Stugan e iaf super fin och väldigt  rymlig, kommer publicera bilder men inte idag är alldeles för trött!
Mamma har ringt några gånger med, efter att jag hade ringt och fått reda på hur allt var hemma, så som det alltid blir när jag åker bort men det är vell lika bra jag vänjer mig ;( Men jag undrar lite hur det skulle bli om det "för en gång skull" var jag som inte kunde ....... återstår och se den dagen jag blir sjuk eller om jag kanske bryter ett ben här uppe :) Med tanke på att vi åkte svart backe nu på kvällen i SNÖSTORMEN som det faktiskt är här uppe, blåser som fan! men det jag skulle komma fram till var att de kanske är dumt med tanke på att jag är så mycket nybörjare som man bara kan bli när det gäller skidor..

Höll förresten på att bryta benet förut, har fått ett par splitternya pjäxor!! Och dom bråka som fan, så kunde inte ens lyfta fötterna utan att de kändes som om jag skulle börja tjuta, så jag dyyyyng drog mig ^^,

hehehe

Men nu tror jag att jag ska hjälpa pappa med maten
Cya!!!

'Miss yuo allready huuunnn ;$ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0