MIN FREDAG

Snart är det stängning och fick precis ett telefonsamtal på jobbtelefonen
- Bijna's Place
- Hej de e Annelie! (jobbar nere på hambo)
- HEJ!
- Va gör du ?
- Sitter på jobbet och dricker kaffe och äter choklad tomte
- Haha jaha... eh... e de Cindy?

Haha, hon e inte den första som inte hör skillnad på mig och Cindy i telefon ;)

Äntligen! Idag har Jan och mamma hämtat mina madrasser till sängen :) Så på tisdag när jag e ledig blir de fix hemma va gött de ska bli!
In med det nya och ut med det gamla
I förmiddags sa ja farväl till mitt första par uggs.. dom stank! Så jag tyckte att dom skulle nog trivas bra i soptunnan, men de sved i hjärtat ;( Rest in peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0