GÅRDAGEN IKEA + BADMINTON

Igår morse vaknade jag upp hos min älskade och åkte raka vägen hem för att fixa mig, sen blev det god frukost hos mammie, plocka upp mormor och in till Örebro för att äntligen köpa min efterlängtade säng som jag kollat på så länge! :))
Dessvärre fanns inte madrasserna som jag provade ut :( Men mamma skulle va gullig och sticka in och hämta dom på lördag med jan :) Så länge får sängstommen stå här på jobbet.... Vad jag längtar!!!
Köpte lite mer grejjer som sängkläder till tobias, små plock som galjar. Sen bestämde jag mig för att jag ska ändra färg i tv rummet (just nu går gardiner osv i blått) Ville ha rosa men de fanns ingen rosa matta ;( Så de fick bli grönt! Grön lurvig matta, gröna kuddar och lite sånt :))
Blev även gött och billigt käk på Ikea,
funderar starkt på att försöka baka såna här små prinsess bakelser själv ;)
Senare på kvällen blev det träning inför badminton turneringen med jobbet som börjar nästa onsdag och snacka om ont jag har idag!
Söt Cindy körde några egna moves!
Mer bilder hittar ni på Sabina Engströms Blogg


Kommentarer
Postat av: Cindy

hahahah men herreguud

2011-01-20 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0