. . . . . . .

Sitter här på jobbet och käkar mat, har en paus från mördarstädningen i fika rummet..., mamma va juh så söt och kom upp med för och efterrätt :) Det är tack vare min älskade mamma som jag har börjar äta kalla räkor, ingen skalar räkor som min mammie <3 ;))
Sen blir det att gå ut och ta frisk luft smälta maten lite och göra klart städningen, tjejer ni kommer tappa hakan i det rena golvet så var beredda när ni jobbar till veckan för nu e jag igång här ;))
Ikväll blir det faktiskt utgång med Elin och Cindy som det ser ut för tillfället..
Men lugnt ofc ska juh jobba imorrn så får se om jag till och med blir chaffis ikväll kanske :))
Vilket som lär det bli roligare än gårdagens kvälls syssla iaf...
Men en dag kanske jag tillome gör ngt som ser snyggt ut ! ;d

Kommentarer
Postat av: Mammie

Det är sånt mammor är till för

2011-01-23 @ 19:00:29
Postat av: sabina

and that's why we love u <3

2011-01-23 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0