BEHÖVER NY KAMERA NU!


Gårdagen jobbade jag eftermiddag sen direkt efter stängning åkte jag hem fixa mig lite sen vidare till Emelie :))
Blev endel skratt och det pratades väldigt mycket om utomlandsresor va underbart!!
Vidare in till Red Brick där jag lämnade könera ^^,
Just nu sitter jag på jobbet och det har varit full rulle, när det börjar lugna sig (vilket inte e nu för er som undrar för jag äter faktiskt min frukost(?)) så ska jag sätta mig och kolla efter en kamera för min e fan kaputt :((
Har inte alls haft den länge, men varför gör den såhär?
Den har helt enkelt blivit dålig, förutom när de gäller närbilder...



Baaaad pictures... tog massor alla blev likadana, men spisen blev såklart bra ! ;O


Ps. Att skotta 3 dm snö med en sopborste är INTE att rekomendera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0