VILL NÄR MAN INTE KAN

Vad är det med det här att när man inte kan göra något så vill man det verkligen?

Jag är så jävla sugen på å träna, heeeela tiden. Eller hitta på något riktigt kul!! Men ja kan INTE för jag har precis varit sjuk och det hänger kvar lite, så när jag anstränger mig blir jag helt svimfärdig....
Så har ja smittat Tobi me så han e juh verkligen inte sugen på att göra något direkt... vilka besvär man har ;(
sen när jag e helt frisk så kommer jag säkerligen bara vilja ligga på soffan å slöa. Typiskt!
Det här kom jag på för jag sitter och beställer varor, å då sitter man still länge så himla långtråkigt



Kommentarer
Postat av: Mammie

Jasså är det så där du jobbar.... Såg jobbigt ut :)

2011-02-01 @ 18:50:48
Postat av: sabina

haha oups:$ bara när jag måste sitta still och beställa varor ;)

2011-02-02 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0