STORHANDLING


snabbis, är hemma hos mamma vi ska dricka en kopp te sen ska vi åka till maxi och storhandla lite eftersom jag inte gjort de till nya lyan än ... (och har bott där 1 månad utan mat eller?)
har nämligen varit på apoteket och storhandlat idag efter att hon på vårdcentralen kom fram till att jag nämligen har bihålsinflammation, wooow vilken nyhet ;(
inte billigt me piller......

så fick börja  med att storhandla mat 12kg, till katterna så de inte finns ngn risk att pengarna tar slut innan nästa löning och jag sitter där me två hungriga monster

Cya later
idag eller imorrn blir de även en video update på en "rolig" sak jag va tvungen att köpa för att kanske slippa käka penicillin varannan måndag

Juste! min läkare förresten, omg ja höll på å börja skratta, skämmigt värre :$
hon prata precis som en viss fröken i solsidan, så jag hade bara henne i huvve så fort min läkare sa ngt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0