show some fucking respect

Lite lagomt irriterad såhär på kvällskvisten när chocken släppt
exakt kl21.01 ringer min mobil dolt nummer, och jag tänker nu ere pappa som ringer när han slutat jobbet
så ja svara lite glatt
kommer inte ihåg va tjejen i andra luren sa att hon hette men hon ringde från folksam
kl 9 på kvällen?!
ja tänkte va e de för jävla idiot som ska busringa när jag har förmiddag imorrn, så jag fråga om hon verkligen får ringa så sent, heheh ja, vi slutar kl 21.00 så de va precis så jag hann ringa
helt i jävla chocktillstånd sitter jag och svarar som en jävla zoombie på hennes frågor om min försäkring eftersom jag adress ändrat

omg, hon ska va glad över att jag inte riktigt fattade va som igentligen hände, för hade jag tex hunni gått å lagt mig, eller om hon ringt igen då kan jag tala om att den där stackars tösabeta hade fått sig en sån jävla utskällning att man hade kunna undra fall en kvinna kan ha pms och va höggravid samtidigt, hon hade inte viljat sätta foten på hennes arbete igen utan hade slutat med psykolog i 4 år tills dom kommer på att de va tack vare mig hon fick socialfobi, FUCK YOU och gonatt <3


Kommentarer
Postat av: Mammie

Så arg!!!!!

2011-08-09 @ 10:55:32
Postat av: sabina

ja, va nog lite arg :$

2011-08-09 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0