semestervecka

Inge blogg sen förra veckan och i helgen kan jag ju skylla på att ja bara njöt av underbart sällskap och härliga skratt
Från och med måndag har jag haft semester, och har spenderat en del av tiden med min älskade som förörvigt fyllde 19 år i tisdags Grattis honeypie! <3

Igår däremot, var en intressant dag som spenderades för det mesta av tiden ensam, i en buske på min framsida. 9 timmar satt jag och klippte min siren häck som skulle varit klippt för 10 år sen (enligt en av grannarna som stannde till en sväng för att fråga hur de gick) jävligt härligt å ha de gjort faktiskt och ska ladda upp en liten bild som jag tog imorse :)

Kl 2 idag bär de av till Örebro för diverse shopping av allt från sängkläder till mjölburk
18/8    4 år med Hun <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0