PLZ Make something happen


booooored too death !
Varje gång ja blir sjuk blir jag så jävla deppig, sjukt rastlös. As träligt ;( de e nästan som att jag får mer energi när jag är sjuk än jag har i vanliga fall, vad kan de bero på?
Kanske sitter barn instinkterna kvar i mig, jag KAN INTE göra ngt för att jag e sjuk, då vill jag de bara ännu mer !

sugen på å göra allt-allt möjligt,  men de går ju inte för ja har nämligen tvättstuga, och min älskade bästa Emelie tog hand om mig igår när jag mådde som sämst, lagade mat åt mig å grejjer så jag ska nog överraska henne med frukost sen! sweetie huh

Men lite saker händer iaf :) imorrn skulle jag igentligen till London med mina Fialusk men det blev ändrade planer och vi drar nog en ullared ngn dag istället :D
på tisdag åker jag från min älskade man :( för att spendera en vecka i värmen med mammie
men kommer ju få ha han en hel helg helt själv myyys <3

hänga tvätt, blog u later



one happy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0