Monday morning


precis varit på en morgon promenad och nu sitter ja och käkar min favorit frukost, äggröra
ska nog ut och plocka lite smultron på baksidan sen va gott :$

smestern är över , för den här veckan, och jag hoppar på jobbet kl 2. Alltid lika intressant att komma tillbaka, tro de eller ej man kan missa massor på en vecka


Känner mig lite rastlös idag.. skulle vilja grejja lite hemma men de e ingen idé jag börjar för jag vet hur de kommer gå. Då kommer ja va irriterad resten av dagen istället för att jag inte fick så mycket gjort som jag hade hoppats innan jag skulle jobba.
Men jag börjar ju faktiskt inte fören om tre timmar, kanske skulle ta me vovvarna ut och plocka blåbär istället. bara de att tiden flyger iväg när man e ute i skogen varför kunde jag inte gått upp typ kl 6 imorse så hade jag haft massor av tid att hitta på saker nu på förmiddan

nu ska jag läsa lite dorisarna.blogg.se :))
btw har kommit på en ny video jag så småningom ska göra och publicera i bloggen, emelie bara skaka på huvve när jag berätta va de va ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0