LOVE IT

underbart väder! både igår och idag, har legat på mölle med mamma och fått lite färg
men jag vill åka till kalskstensbrotte ngn dag, ska försöka dra me älsklingen för jag vet inte ens var de ligger :$
Just nu vill jag göra lite allt möjligt, känner mig på topp faktiskt! nu när baby kommit hem från Emmaboda och allt, va lite rastlös när han va borta faktiskt :( blev mycket svamplockning då, åt både farmor och pappa, tur att dom blir glad över guldklimparna när jag inte äter dom själv
Har prata lite me Cindy skrutten idag me <3 Sa inget som jag kommer dela med mig av men jag längtar till hon kommer hem!!!!
Vill ni höra om lite planer jag försöker utföra ?
eller a, jag å jag..
Mamma vill att vi drar till Grekland, så de blir en resa antingen den 24 augusti eller 11 september
Ska nog försöka komma iväg till London med Fia också för de har vi prata om :) Lite shopping å sådär, hon har nämligen varit där med Ville och sa att de va mycket roliga affärer :) 
Nog om de nu ska jag ta en liten fika med Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Gilla <3

2011-08-01 @ 21:12:54
Postat av: sis

Den där resan till grekland tycker ja verkligen ni ska unna er. Det är ni värda<3

2011-08-02 @ 12:25:58
URL: http://dorisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0