diarre i fingrarna

va fan mena hon me den rubriken tänker ni, ja kan ju inte gärna skriva mundiarre när jag skriver, möjligtvis ordspya....

iaf, har ju hittat mitt internet, men vad spela de för roll när jag knappt varit hemma ändå? så de här inlägget blir ett sånt som man skulle slänga i skräposten om de fanns ngn på blogg.se allt och ingenting

idag ska de provas ngt nytt än att bara spy upp allt på en och samma gång så nu följer vi en röd tråd, eller ser om de går iaf

Men när jag ändå skrivit någonting på bloggen, (när ni fick se den kära snigeln jag hittade hemma hos mamma) så kan jag ju börja där. Har bott i min nya lägenhet ca en månad nu och häromdan upptäckte jag en ny granne, 10cm snigel som jag förövrigt körde på en idag för den intresseklubb som antecknar



och den röda tråden fortsätter genom att förklara varför bilden e så dålig att jag likagärna kunde struntat i att ladda upp den, min mobil har nämligen pajjat, toutchen har slutat att fungera (vilket påminde mig om varför jag var en av dom som fortfarande sprang omkring med en gammal sony ericsson när hela värden hade mobilen stora som tegelstenar och platta som a4 papper) men måste in och kolla va de e för fel på den för den tar ju så mkt bättre kort än min gamla mobil och jag e inte så sugen på att behöva börja ha med mig kamera överallt igen :(
på tal om kort, så hittar jag inte det kortet nu vilket e lite synd, men jag har sprungit som en tok i skogen me olika folk, senast idag me mammie tack för sällskapet <3 för de e så jävla kul och plocka svamp! men har iaf hittat svamp som ser ut som tuttar vilket inte var ngt kul och berätta kände jag nu bara för jag inte kunde visa bilden, men när jag hittar bilden, eller en ny svamp, så kan ni göra er beredda att skratta, för de e inte s att "a den svampen likna faktiskt ett bröst" utan man kan undra vem som har tappa sin tutte som liknar en svamp

me jag har inte bara varit i skogen, har haft sån tur me vädret under min enveckassemester så har lega på mölle en massa och fått färg samt besökt kalkstensbrottet :))



vacker bild på mig förövrigt ;))

Men nu ska jag sova för jag tror kuriren öppnar rätt tidigt imorrn och då ska ja ringa och fråga fall dom vll publicera min novell som jag precis skrev

Natti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta hand om sniglarna nu, så kan du bju på kokta sniglar nästa sommar. Ska visst va en delikatess

2011-08-08 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0