det är underbart att gå upp kl 7 på morgonen

* Började dagen med en morgon"drink"
Favoriten:
Banan
Vanilj yoghurt
Havremjölk
Och lite fiberhavre för en musli känsla
* Drog på mig stövlarna och åkte för att plocka lite äpplen, bär osv
* Kom hem bakade äppelmuffins
* Duschade under tiden muffinsen svalna
* På med kläder och hem till älskade Emelie för att väcka henne och bjuda på fika
* När jag kom hem klippte jag gräset åt både mig och grannen
Nu sitter jag på mitt underbara jobb och väntar igentligen på att få sluta så jag kan åka till min babyboy!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Får man sån energi av en frukostdrink måste jag nog börja med det

2011-08-11 @ 20:22:51
Postat av: sabina

va go du är snutta <3

2011-08-11 @ 22:16:30
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: ~sandrakarlsson~

Jätte fin blogg du har! (: Är allt bra med dig?

2011-08-17 @ 16:09:35
URL: http://sandrakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0