"buhuu i'm sick"

va tvungen att sticka tidigare från jobbet igår, för jag mådde så jävla kasst att de kändes som om ansiktet skulle explodera, så troligtvis har jag fått bihålsinflammation, de e ju inte första gången om jag säger så
satt i mammas soffa me telfon i handen och vänta på att dom skulle ringa från pilgården för jag hade telefontid, men dom jävlarna ringer aldrig upp och när jag äntligen fått tag på en ny tid så säger som såklart
tyvärr kan vi inte ta emot ditt besök idag men imorrn

inte en allt för happy tjej satt hemma hos mamma =/
Idag har jag iaf smällt i mig värktabletter och shit som en liten unge skulle trycka i sig godis i en gratis godis affär. Men jag har varit med om de här förut, jag vet att sen när jag kommer till vårdcentralen kommer dom säga " men du förstår vell att vi inte kan se ordenligt vad det är när du tagit alvedon och sånt " men jag tänker inte gå omkring en dag till med de trycket i huvve som jag hade igår
jag menar va ska jag göra? strunta i att de gör ont och jobbar ändå så att den som jobbar eftermiddag kan få en kund som frågar "va e de där som ligger på golvet?" "nej ingenting, de e bara en före detta kollegas hjärnsubstans, henne huvud exploderade nämligen förut"..


fy skam nu ska ja ta en kaffe och göra lite sysslor när jag än så länge mår okej

Kommentarer
Postat av: Mammie

Tur dom hitta lite baciller då!! ;)

2011-08-10 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0