UPPTAGEN CHEEY

helt galet vad mycket jag har och göra, känns som det iaf

Datorn har knappt varit påslagen hemma och på jobbat har det inte blivit ngt blogga..
Men jag har ändå kunnat ta de lugnt å slappat med kompisar så de känns helt okej :)
Men nu börjar flytten närma sig... Igår började jag rensa hemma, det är tungt kan jag lova. Har alltid varit en riktig samlare men jag känner att jag behöver en ny start när jag flyttar, men hur kan man bli så fäst vid prylar speciellt kläder?!
Sabina va hos mig igår och lämnade sopsäckar som jag redan fyllt två st, så fick hon med sig en stor kasse kläder hem, så kan man ju tycka att de låter tattigt men vissa kläder har jag tillome kvar prislappen på! dessutom känns de bättre om ngn kompis eller så kan plocka på sig lite om dom vill ha ngt än att jag ska behöva kasta :$ så direkt efter jobbet ska jag göra ett till ryck så ska syrran få komma och plocka på sig kläder som hon kan ha med sig till indien, så e de bara å kasta när hon använt de. asbra ju!!

Han dock inte så långt igår som jag hade viljat för jag skulle på kurs klockan 6 med cosmopharma Att bli ledare, är super taggad :)
Ikväll blir det Grease musikal i k-hamn som brorsan har! Kommer bli skönt att få leva sig in, skratta lite och släppa allt annat för ett tag :))

Du får mig nykär varje dag <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0