SMINKVIDEO


Fick för mig att jag skulle filma förut när jag sminka mig, de va ju skit kul :D haha
Victoria Törnegren har gjort endel outfit videos osv, ser riktigt roligt ut faktiskt fundera på om jag kanske ska ge mig på lite mer sånt jag med :) främst för att jag själv tycker det var väldigt kul att se själv hur de ser ut när jag fixar mig med tanke på att fröken Engström gärna sitter och tittar på mig jämt speciellt när jag ska sminka mig ;D <3

men iaf, slänger upp videon imorrn för nu ska jag sova sen blir de Örebro imorrn bitti, ring ifall de e ngn som vill hänga på :)

Kommentarer
Postat av: sabina

Hihi :$ tycker att det är roligt att se på dig när du sminkar dig <3

2011-04-21 @ 23:12:24
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0