PUTSAr SKOR


gumorron :) sovit gott?

Jag vaknade kl 8, och trodde klockan va typ tolv. Jag va så pigg men samtidigt lite seg så jag låg kvar i sängen till nio, göttde ;))
nu sitter jag med en kopp kaffe, och jag har juh glömt att skriva ni vet ju att jag haft mycket kontakt med en mäklare å så, men har glömt att lämna beskedet till er att jag ska faktiskt flytta nu :) vilket jag hatar! alltså själva flytten, usch bära kartonger och börja om;(

så nu ska jag sätta mig och putsa lite skor och fundera på vilka jag  ska göra mig av me, buhuu :(
vet ett par som jag lägger upp på bloggshopen så fort jag är klar med dom.

min första gång på bloggshopen ngn som lagt ut ngt förut ?

Kommentarer
Postat av: mammie

Inte kan du salja skor, Hur ska det bli

2011-04-08 @ 10:36:28
Postat av: sabina

ja vet... de e lite känsligt :'(

2011-04-08 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0