punkt

dålig update, jag har inte haft något som varit värt och skriv direkt...
Flytten tar längre tid än väntat för att alla jävla bank idioter inte fattar ngt. trött jag blir..
Jobbar hela helgen, och har jobbat väldigt mycket överhuvudtaget vilket känns i ryggen träligt nog =/ men de e bara bita ihop och le som alltid för cashen rullar in ;)
är en smula trött idag, men känner ändå att jag vill jobba och få allt gjort arbetsnarkoman som han kallar mig PUSS



Min älskade familj, vad gör man utan dom?
Skulle göra vad som helst för dom, vad som helst
Dom finns där när jag behöver dom och jag försöker finnas där för dom också!

och ni som läser, kom alltid ihåg att jag gör ALLT för min familj, så ni skulle bara våga skada dom på något sätt!

Puss på er älsklingar :)


Kommentarer
Postat av: C

<3

2011-04-16 @ 17:30:52
URL: http://cindyirvins.blogg.se/
Postat av: Mammie

Du är så go

2011-04-17 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0