produkt kursen


Igår va jag helt slut hela dagen, jobbade solade me Lindo sen åkte ja till Tobias.
Orkade verkligen inte blogga det tog på krafterna att åka på kurs men jävlar va taggad jag e nu!
Det va så roligt, så intressant och jag lärde mig as mkt! Speciellt om dom olika hudtyperna, vilka produkter man ska använda till allt osv..

riktig expert snart ;)

Så nu ska jag prova att ha lite mer annorlunda visningar, så det inte alltid blir samma. och som vanligt är det mamma och sabina som e mina försöktkaniner när det gäller ngt nytt jag ska prova, så sabina blev offret för denna gång ;)
och nu måste ja verkligen ragga visningar innan jag tappar det här suget jag känner



Kommentarer
Postat av: Linda

jag kan ha visning nån gång =)

2011-04-07 @ 12:27:15
URL: http://iinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0