Kan mardrömmen förstöra hela dan?

usch hade världens marddröm inatt/imorse, en sån här dröm som man mår så jävla hemskt av när man vakna. Tänker inte berätta va den handlade om men fy fan min t-shirt va helt blöt när ja vakna ;( om de inte vore för att klockan va typ halv 5 så hade jag åkt till min Tobs <3 Blir som en liten unge :$ varje gång jag har drömt något otäckt vill ja ha min älskling å krama på, inte kul när man sover hemma dom nätterna ....

Idag efter jobbet osv, ska jag och Carola dra iväg på produktupplärning i Örebro.
Haha ja hoppas hon hittar för jag e helt lost när de gäller parkering å de e klart jag är den som kör med typiskt va ;P ska bli riktigt roligt faktiskt, den e på tre timmar så hoppas de e intressant annars kommer ja somna :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0