VALET PÅVERKAR CAFÈTS INKOMST


Med ett stort + !
Hur kommer det sig? Jo hela morgonen har ja sprungit och gräddat fika bröd och bryggt kaffe
sålt en hel radda med glass!
Och nästan varenda kund frågar om jag varit och röstat idag för det har iaf dom,
då undrar jag varför dom kommer till vårat lilla fik som inte ens ligger på samma sida av degerfors som valsalen gör?
Kan det vara så att alla vänsterpartister (kommunal röstningen) gynnar vårat fick för att stationen är något som dom står för? antar att jag aldrig kommer få reda på de, känns lite fult att fråga
" VA RÖSTA DU PÅ? "

Kommentarer
Postat av: cindy

Vänsterpartieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

2010-09-19 @ 12:28:56
Postat av: S

woo,o,ooo!

2010-09-19 @ 13:14:04
Postat av: jossan

vänsteer, de är gött de;) haha

2010-09-19 @ 14:42:28
URL: http://joosaan.blogg.se/
Postat av: suss

vänstern e klart, o jag vill ha kvar station o fiket.. tänk vad det har hjälpt mej den lilla butiken ni har=) jag tackar er för den. sen hade vi en röstlokal i bruksskolans matsal så många tog nog en fika efteråt, o tur att ni finns ju=))) kram

2010-09-20 @ 17:14:19
Postat av: sabina

sv suss, a hörde de, trodde bara man kunde rösta i folkets hus men syrran berätta att de va på bruket me :))

2010-09-20 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0