TODAY

Efter promenaden imorse, som jag förövrigt tog med hundarna som sällskap, tog jag en välbehövlig dusch ;)) Käkade lite och sen plockade jag upp Emelie som va extra snygg idag!
Så drog vi till öret och, ja vet att de låter dumt, köpte kyckling och ost :$ Till cafét såklart
Gick ovanligt fort och jag körde inte vilse en enda gång! Borde klappa mig själv på axeln förde ;D
Resten av dan har jag typ bara sutti och söla skit med min piga, lämnade henne för en stund sen och nu e jag hos babe
Väntar på att han ska bli klar i duschen så ska vi spendera resten av kvällen hemma hos mig va myyysigt :))
Kanske uppdaterar en snabbis sen, annars hörs vi imorrn !
Kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0