TIDSFÖRDRIV

Här e lit före och efter bilder på mitt lilla pyssel jag suttit och gjort i väntan på att åka till baby












Det är inte såhär jag har planerat att mina små "vaser" ska se ut, men jag hade inte grejjer hemma till det jag har planerat och tänker inte berätta hur dom ska va igentligen utan de får ni se när jag hittat material och gjort iordning en ;))
Men ville juh verkligen göra något och har så himla många så jag gjorde en nödlösning för att få sitta och peta lite ... looks kind of booring Men jag lovar att det blir skiiiit snyggt det jag har tänkt för dom !


Kommentarer
Postat av: sabina

men åh, fint binis! =)

2010-09-28 @ 18:34:33
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Mammie

Dom är ju jättesöta

2010-09-29 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0