Stallet

Klart att när jag tittade ut genom fönstret imorse blev ja ledsen på vädret, men när ja kom ut på min promenad.
Fy fan va underbart de va :))  Alldeles lagom temp, blåste bara lite smått, solen kikade fram ibland.. mm love it!
Rundan blev kort men rask ;) Sen blev de ju paus vid cafét, snacka lite skit me Emelie och klurade ut något nytt på jobbet me Lovisa

Fick även sms från min älskling!
han hade nog roligt i enköping igår, lät som de iaf när han ringde och väckte mig klockan tre inatt ;))
han kommer hem ikväll, och då ska ja krama massa på han!!

Men innan de ska ja fixa lite grejjer , sen hänger ja me Cindy till stallet så tar vi oss en tur på tjejorna eftersom hon fick hem Gala igår :))

Nu svälter jag snart, mot sherwoodskogen skogsvägen!

Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0