SÖNDAG

Godmorgon, för dom flesta antar jag?

Blev inga bilder igår tyvärr, men jag kan glatt meddela att jag hade trevligt :))
Spelade lite spel drack vin och lyssnade på bra musik

Sprang hem omkring halv 12 och fick för mig att jag skulle börja koppla tv:n och dvd:n i sovrummet även fast jag vet att dvd:n inte fungerar som den ska
Men jag fick igång den, ett mirakel! Kan det bero på att jag hade alkohol i blodet? med tanke på att jag aldrig fått igång den förut eftersom den bara spottar ut skivorna man stoppar i
La mig och kollade på Notting Hill i väntan på att min underbara pojkvän kanske skulle dyka upp
Men jag vaknade själv, de va ju synd :(( Men konstigt han vet att så fort han hade satt foten innanför min dörr hade jag nog somnat ändå ;))



Btw, e de någon som vet vad en vanlig smörgostårta för 10 pers brukar kosta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0