POWNI

Hellluu !
Sitter hemma i sängen, sov hos älsk inatt men har skjutsat han te skolan nu :))
Efter uppdateringen ska jag duscha, fixa lite och så.

Va ju med Cindy till stallet igår, och de kommer bli fler gånger :))
Har inge dåligt ont i röven idag förde? Men konstigt de va nog den hårdaste sadeln jag nånsin suttit i ;o
Jag som tänkte cykla lite idag, hur ska de gå :D

Kul va de iaf vi tog en lugn tur runt stora bäcken, sen förbi pappa där han dök upp på hustaket tillsammans med Burra som för övrigt tycker att hästar e läskiga ;) dom höll på med taket, och det börjar ser ganska bra ut :) Blir svart ist för de  där fula orangea!
Snodde lite äpplen från äppelträdet me hihi
jag tycker de gick bra :)) va lite orolig för att Finona skulle bråka med mig men de va ingen större fara,
värre för Cindy kanske, som höll på att hamna i diket, och vet ni varför ? Gala (hennes häst) är LIVRÄDD, och då menar jag verkligen livrädd, för kossor! :D hahaha

 

Så jävla snygg ;)
Lägger upp bilderna från ridturen med, senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0