Örebro

Vaknade kl 9 imorse av att min älskling ville åka och äta frukost med mej eftersom han hbade hål i skolan :)) Gosig ellehur !?
så vi drog in te kga, och efter de åkte vi till honom och kolla Entourage, sen skulle ja igentligen hem och städa iordning efter min lilla röra som ja ställde till med när vi hade varit på ikea och så
men de blev de inge av för jag hade juh andra ärenden att uträtta med!

Nice huh?
inte riktigt klart än dock, kastade bara in lite grejjer för att fylla ut :))



De blev lite shopping me, Tobias köpte en jacka och jag köpte lite basplagg till nya garderoben, så köpte ja en as go parfym te baby me! Även fast han ville betala själv :$ hihi busigt värre !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0