NÄR MAN VAR LITEN


Att sitta och fundera kanske är överskattat men jag kom och tänka på när jag och dom i min ålder gick på lekis.
Man hade ju inte en trend då, man hade olika flugor, saker som vi gjorde och titt som tätt bytte vi, minns ni ?

Kommer inte ihåg vilken ordning vi gjorde allt men på vinter körde vi gladiatorerna ute ;)
Ett tag lyssnade vi alla på cher och stod å dansa på den lilla bordet på lergöken

vi har kört med kulor, poggs (minns ni dom?) vi körde goggos sen blev de inne med pokémon kort
Men det roligaste minnet jag har som jag nästan hade glömt bort de var ändå när vi alla hade ett varsitt autograf block!
haha
När gymnasieeleverna på letälv skulle gå till matsalen, då stod vi där beredda på vår lilla rast med ett varsitt block och en penna, så samla vi autografer av dom, dom måste ju ha tyckt att vi va dom mest blåsta ungarna som fanns !  Men vi hade roligt iaf, de va juh som en liten tävling de där, vem som hade samlat flest autografer på en rast de vore faktiskt lite roligt om man hittade det där blocket någon dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0