Mobil blogg @ hun

Hellu, ledsen för dålig update Men jag varnade ju faktiskt imorse. Precis som jag hade förutspått blev de massor att göra på jobbet, eftermiddagen blev vell kanske inte direkt som planerad ;) "hade ju inget att göra" direkt efter jobbet fick jag åka till mamma och räkna pengar från station, sen drog ja me emelie till kga för att sätta in dom på banken, Men innan de kände jag att jag behövde en snabb shopping (jag laddar upp bilder imorn på det som tillförts till höstgarderoben) imorn e jag ledig från jobbet då blir de pyssel, ska bla ägna mig lite åt mitt nya beroende, Men ja dra en sväng in till kga igen för jag måste ha ett par skor som bara skrek mitt namn, e helt in love har tänkt på dom hela dagen <3 någon som vill me?

Kommentarer
Postat av: sabina

åh jag vill med! fast jobbar ju;p

sen efter jobbet hinner jag ej=/

men tycker vi får ta en tripp till örebro snart:D<3

2010-10-01 @ 07:20:28
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0