MER DJURMÖNSTRAT ÅT FOLKET !







Gu möörron bloggen!
Kanske inte blir så många updates idag på förmiddagen , kommer antagligen ha att göra eftersom varuleveransen som kommer idag är den största vi någonsin tagit emot och självklart matcha jag in de så att jag skulle få ta emot den, awesome!

Så passar på att skriva lite nu, även om jag inte har något intressant att berätta om, när mackorna e i ugnen, sen måste jag göra iordning dom och fylla på alla varor och så så att allt e färdigt till leveransen kommer för då har jag inte tid ifall något tar slut, usch ja blir nästan lite pirrig på hur de här ska gå :$

T
änkte iaf träffa Hun en sväng idag med, annars vet jag inte hur schemat ser ut för dagen :))


Kommentarer
Postat av: Mammie

Vilken tur att du fick hjälp med varorna....

2010-10-01 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0