LEDIG DAG


yeah you wish

Känner mig så himla sleten, as trött verkligen
idag e ja "ledig" jobbar hemifrån rentav, idag ska de beställas varor å grejjer får hoppas att det går snabbt och smidigt men de kommer det vell inte göra

Inatt kommer mammie hem, hoppas dom har haft de bra i Egypten och köpt me ngt fint te mig såklart ;)) heheheh

Har vell inge speciellt att berätta, mitt sega huvud kopplar inte så bra idag så fingrarna vill inte heller va me, ska iaf dra ut på en promenad så jag vaknar till liv
Efter det
blir det en lermask i ansiktet för att ovälkomna släktingar ska försvinna som dök upp inatt

Hörs senare och då hoppas vi på att promenaden har gjort gott så att sinnet blir skarpare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0