JUST NU


Jag käka precis frukost och nu slänger jag i mej en stor kopp kaffe under tiden som jag kollar på reprisen av idol audition... och så plingar de på dörrn!! What?!
Snacka om nervös ja blev, de plingar aldrig på min dörr, ingen av mina kompisar nära och kära kommer någonsin till mig utan förvarning!
-nej shit, min tanke var antingen grannen klagar eller så e de snuten, vet inte varför ja tänkte så men så blev de,

jag smöög fram till dörren för att jag inte skulle höras ifall att de va någon som jag inte ville öppna till, kollar i kikhålet och ser hur någon håller för handen då släppte nervositeten direkt för då visste jag att de va någon jag kände !
Trodde typ de va Emelie som skulle hämta hennes skor ellr något, så öppnar jag och DÄR STÅR MIN ÄLSKLING!!!!

Som bara ville komma och säga hej typ för att han va ute å åkte lite, så jävla söt!!!
Lätt höjdpunkten på min morgon så nu kommer jag va på bra humör hela dagen!

Min älskade Tobias <333

Kommentarer
Postat av: sabina

nej men åh vad gulligt då:D

hihi<3

2010-09-26 @ 14:42:53
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0