JAG SPOTTAR PÅ COOP!


Blir så jävla irriterad. Ni vet när jag och Tobias hade tacomys, då handla vi på coop..
Och jag betalade allt fast vi skulle dela på de så nu (bättre sent än aldrig) sattte jag mig och kolla på kvittot för att se hur mycket det blev och så.. Och coop jävla fuckfaces fuskar med betalning, för jag såg att dom hade slängt på en extra påse, sure 1.50 big deal lixom.. Men ändå rätt ska va rätt så jag tänkte att jag skulle kolla fall dom kanske gjort så någon mer gång när man har handlat rätt mycket och inte haft sån koll på hur mycket de blir, och visst fan har dom vell de!!
Inte konstigt att dom inte frågar fall man vill ha kvitto jämt när man e där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0