INTE SVERIGES PIGGASTE DIREKT


Sitter i soffan och lyssnar på Michael Jacksson , dricker morgon kaffe och försöker vakna...
Har tillome diskat lite som fanns kvar från igår kväll i hopp om att vakna till.. men nee

Dom där himla tabletterna ställer till det så, dom som jag fick till axeln, jag ska ju ta en innan ja lägger mig.. Och man blir ju trött av dom, men frågan är hur lång tid det tar innan dom värkar?
För det känns som dom sitter i när jag vaknat met, me tanke på att ja brukar gå upp ganska tidigt. men har som sagt inte kunnat de nu =/ Får prova att ta dom tidigare!

hmmm... de va något jag skulle berätta...
men nu kommer jag inte ihåg va de va..

Aja kanske kommer på de senare, ska ta mig en till kopp sen gå ut och gå en sväng, någon som vill me?
RING ISF! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0