I FREDAGS


Kommer inte riktigt ihåg allt som hände i fredags men skriver ner i stora drag iaf :))
På jobbet hade vi juh en smörgåsbeställning och de här blev resultatet av Emelies mästerverk!



Najs huh ?

Vet inte om de hände något mer spännande på jobbet men måste berätta om min lunch faktiskt!
Jag äter juh helst inte skaldjur och så men försöker lära mig, så ringde mamma och fråga om jag ville att hon skulle ta me någon lunch till mig från mässen och jag sa nej, men eftersom hon ringde måste de juh ha varit något spec på lunchlistan idag så ja frågade om de va de
JA texmex buffé! eller något sånt sa hon och ja höll på å spy som hade käka tacos tre dagar i rad :$

Men sen sa hon att dagens sallad va Curry doppade räkor och de lät juh så jäla gott, vilket de va!! Skulle kunna käka den där sallade hela mitt liv!



Fy fan va äckligt de ser ut, va min första tanke men de fick ja verkligen ÄTA UPP;))

Senare på fredagen spenderades kvällen hos Emelie (sara va också där) med diverse trevligheter :))

Kommentarer
Postat av: Mammie

Mycket fin smörgåstårta. Skulle vara roligt att höra vad dom tycker som köpte den.

RÄKOR är mums

2010-09-26 @ 13:54:33
Postat av: Anonym

ja, har inte Sabina hört någon under helgen kommer vell anna lena in under veckan, för ja sa att vi ville höra både bra och dåligt så att den kan bli ännu bättre :))

2010-09-26 @ 13:57:48
Postat av: Sabina

hon kom in i fredags eftermiddag och sa att smörgåstårtan var JÄTTE GOD:D:D

2010-09-26 @ 14:42:10
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för en rolig och tokig helg =)

2010-09-26 @ 17:28:23
URL: http://emeliesofiebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0