HEM LJUVA HEM


Jag blir galen!
Sitter på jobbet och vill hem men slutar inte fören kvart över 8
DET KLIAR I FINGRARNA
har så mycket idéer som jag ska fixa iordning hemma, vill hem nunnunununu!!!
Sen när ja kommer hem ikväll hinner jag ändå inte göra spec mycket, måste juh sova tidigt för jag har förmiddags passet imorrn :((
Hoppas att lusten sitter kvar då för då blir de fix och trix efter jobbet, men smygstartar nog lite idag ändå ;)) då sover jag vell gött sen annars kommer jag juh bara ligga och tänka på en massa..

Får inte glömma att ta med mig min skrivare till datorn hem från jobbet annars kan de bli svårt, mer säger jag inte ;))
kommer självklart ta före och efter bilder :))

I love it
I Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0