Helllow

dåligt me bloggande idag,
har haft massor av projekt, en händelserik dock inte värde i allt ganska lång dag

Som vanligt gör ja allt samtidigt, flänger omkring som ja vet inte vad.

Jag har hunnit med
* tvättstugan
* Träffat tobias <3
* Solat
* Varit hos läkaren , wanna know about it?
* Besökt pappa
* Besökt farmor
* Rensat hemma
* Träffat Emelie

Herregud om ja skulle skriva ner hela min dag, och har massor av annat som ja vill blogga om, bara skriva av mig om varenda litet ämne som surrar omkring i huvvet!
Men får ta en sak i taget, får ta sakerna när dom kommer är relevanta osv

Men vill iaf säga, att jag tycker synd om alla er som handlar utan att hinna tänka.
Man behöver inte ha så bråttom, varva ner, ta de lugnt, TÄNK !
Vilket e de bästa alternativet?
Hur vinner jag på mitt beslut?
Vad kan konsekvenserna bli?
Det finns en massa frågetecken och tänk igenom alla
de hade jag gjort, det är vad jag GÖR
Loppis säger ja bara :)) Fett nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0