HAPPY MORNING


hellluuu,, good day
än så länge iaf :))

Skulle skriva lite igår kväll när ja kom hem från stallet och så .. Men datorn hängde sig rätt fint där, vet inte va som hänt  datorn funka nämligen inte imorse heller =/ stod att den inte hitta någon internet anslutning fast ja hade koppla upp mig och allt såg bra ut... Vet inte va de e, får kolla senare om den fungerar då ;(

Men även om de va fullmåne inatt (vilket jag tror iaf, eller?) så sov jag ovanligt bra, vakna på samma sätt som jag somna, jag hade inte ens rört täcket på andra sidan! inte dåligt va ;)) katterna va inte på mig någonting utan låg snällt brevid och sov de va underbart kan jag säga!
Så imorse när klockan ringde gick jag upp , slog på datorn gjorde lite honungsvatten och bara låg i sängen , dyng gött va de!!

ska även berätta om ridturen igår och mitt lilla hemma spa som jag hade :)) men inte i det här inlägget, vill inte att de blir aas långt så jag delar upp de lite



KOMMER SNART NY KATEGORI ---->
MINA TIPS

// S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0