GOOD AFTERNOON


Har börjat göra iordning för stängning redan nu, vill va klar så fort som möjligt så ja kommer hem direkt när jag räknat kassan, känns skönt :))
Idag har varit en ovanligt bra lördag här på cafét, full rulle hela dagen, dock har de varit så mycket att jag inte hunnit göra lördags sysslorna. Men de fixar ja till lite fort imorrn ;))

ikväll tillbringas kvällen hos Sandra Grundin, liten tjejkväll sådär någon gång ibland skadar ju inte :))
Ska ta något glas vin och vara med en stund iaf, ingen längre kväll för min del eftersom jag har ett 10 timmars pass på jobbet som väntar imorgon

Försöker dra me mig kameran me så kanske de kommer upp lite bilder imorrn :)

Cya ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0