GOD KVÄLL BLOGGEN


Färdig för kvällen utan smink och på me pyjamas, sitter och knaprar på en knäckemacka,
 as hungrig när ja kom hem från jobbet ju :$



På tv.n e Idol på slaget och jag blir så irriterad på vissa! säger ju jag som sitter hemma i soffan och tittar utan den pressen dom har
men för fan, vissa av låtarna e juh så jävla sönderspelade så de e fan skamm om man inte kan texten?
Visst kan man få black out och alla kan omöjligt ha hört alla låtar, men istället för att improvisera med ord eller försöka mumla texten rätt kan man vell fan "nynna me" eller hur ska ja säga de (?) nynna e juh fel ord men fan ta i från magen och  ohohohoh , a ni fattar säkert ;)

För om dom faktiskt skulle stå på den riktiga scenen skulle dom mumla fram orden då ? Eller göra något som låter självsäkert, ja vet iaf vilket jag hade gjort
för förknippar man sången med dansen så har man ju gjort fel så jävla många gånger när alla fortsätter och man får vääärsta blackouten, då gäller de att inte tveka, göra något som inte sticker ut utan var bara självsäker och slå tillbaka hårt när man hoppar in igen

Good niiiight ;)
Och kyss på min Tobi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0