FINNS SÅ MYCKET JAG SKULLE VILJA SÄGA


Men jag låter fan bli! Inte för att jag inte står för va ja tycker och skulle lika gärna kunna säga allt rakt ut om de vore så, men de e inte värt att lägga energin där just nu när den behövs till så mycket annat

Haha ja va inge trött imorse för de ;)) trodde de va helg och undrade varför klockan ringde kvart över fem omagad
Vad har ni för planer idag?
Ja vet iaf vad jag ska göra!! Hem efter jobbet, fixa lite, göra mig lite fin och så :)) Sen ska ja å baby ha tacomys!
Ska bli så skönt att bara inte göra något alls :))

Men just nu väntar jag på att klockan ska bli nio och hoppas på att Emelie tänkte jobba idag, måste träffa henne just nu!

Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår hur du menar. Man vill säga så mycket, men man vet att det kommer gå åt så mycket energi så då skiter man i det

2010-09-20 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0