EN MASSA SNABBA UPDATES IDAG


Ja vissa dagar blir det ju så, när man inte direkt har någon större händelse att berätta, men känner ändå för att skriva har kommit igång ganska bra med bloggandet igen och så vill man ju inte tappa de :))

än blir det ingen lermask händer nog att jag får ta den ikväll
för när jag va ute på promenaden , vilket blev en snabbis och tur de för ja kände mig inte på top, så ringde iaf syrran, hon mår vell inte sådär kalas bra så jag följer med till stallet och tar Finona eftersom hon har stått ganska mycket nu. E ju redan varm i kläderna och känner att jag skulle behöva får mer motion idag

Senare besöker jag nog baby love också, kan inte hålla mig ifrån honom, stackars kraken :$
Men först blir det att byta om och ett snabbt samtal till min finaste Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0