Deppigt värre

gud vilket skit väder verkligen!
Jag som tänkte gå ut en sväng, och jag har inga planer på att ändra det heller
Jaja, lite bra musik i öronen piggar vell upp :)) Så tar jag nog en tripp förbi station där min älskade Emelie e, ho gör alltid dagen <3

Senare
blir de nog hem och dammsuga och bära ner lite grejjer till förrådet i källaren, pysslade en del igår kväll :))
Juste, up for a challenge this mounth. Fick juh ingen vidare lön eftersom ja va på semester och hellre ville spara mina kompdagar, och pengarna ja tjänade ihop åkte ja och gav till Pappie igår tyckte han kunde få dom :$
Jag ska se hur mycket pengar ja igentligen behöver på en månad, tror inte de e så mycke faktiskt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0