BOMB I DEGERFORS!

ja lovar!! har ni inte hört?
den har landat på herrgårdsgatan 8b 3 trappor upp

Haha, ser ut som f*n här nu :D
Jag har saker överallt ser ut som ja precis flyttat in ?!
men de e sånt som ska me på loppisen i kga folketshus på lördag :)) Jag har juh ingenstans att göra av det eftersom jag inte kan hämta bilen ja ska ha fören fredag eftermiddag,
Så de e juh inte direkt lätt att städa med alla kartonger och allt tjoffs överallt, skulle visa er en bild, men ja tror jag spar de nöjet till något annat tillfälle ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, jag flyr från bombkriget hem till min älskade
Där söker jag skydd för natten så kan katterna roa sig med att busa omkring i labyrinten

Imorrn väntar eftermiddags passet på jobbet, innan de blir det att handla lite grejjer så ja kan pyssla med en del saker på jobbet :))

Cya then!

Juste! måste berätta dagens kommentar från mamma
Åhh! Nu har du äntligen blivit vuxen!!
fick ja höra när vi lämnade valsalen för ca en timme sen..

Kommentarer
Postat av: sabina

den finns i svart vet jag ;)

2010-09-08 @ 20:19:34
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0