Att göra lapp?

Jag e heeelt hopplös , Jag har såna där "att göra lappar" ta mig *** överallt ;o
Men jag är sån..
Jag är den där personen som kommer till jobbet och inser att hon inte har något att göra, så blir jag bara trött, rastlös och orkar inte göra någonting ist ( tack och lov att inte mitt jobb är så )
Jag är den där personen som e så igång! Ska göra göra göra, och helst allt samtidigt!
Vilket jag oftast gör också, men ibland blir de så mycket så ja kan glömma att jag fyller på drickeskylen för att jag upptäcker att de e stökigt i fikarummet
Och de är så de går till, sen efter att ha städat fikarummet och gjort mackor kommer ja på att jag höll på att fylla på kylen...
Min lösning har varit att göra lappar, och håller ja på me något och ser något annat att göra går jag och skriver upp de, men oftast när jag skrivit ner allt, då kommmer ja ihåg det ändå, e inte de lite sjukt?
Typ fotogeniskt minne, eller va de heter..
Men smart tips iaf med mina små lappar :))
Även fast ja inte har sagt dom dom fungerar som dom ska ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0