WALKING SKOR KAN INTE ANVÄNDAS NÄR MAN JOGGAR?


Jag har så otroligt ont i benhinnorna så de va hemskt att jobba idag!
Kan få de ibland om jag verkligen gått extremt mycket men de har jag inte nu? Och jag e juh van att gå, men så slog de mig att jag faktiskt joggade häromdan, vilket inte händer alltför ofta
Så jag tänkte att de kanske e därför, vet inte om de e sant men jag har hört att man inte ska använda ett par vanliga walking skor om när man joggar eftersom dom inte e anpassade för de. Kan det verkligen stämma ? eller e de jag som e helt bakom flötet

Vilket som så fick jag iaf skippa min promenad idag :(( Men kanske går ut med katterna en stund sen, så nu sitter jag i soffan och har precis masserat in benen med min Muscle oil från http://www.cosmopharmas.com/se63863



Om produkten:

Ska säga det att den är suuuuperbra!!
Jag känner mig helt avslappnad i benen redan nu, men ska massera in ikväll igen innan jag går och lägger mig så är nog smärtan borta helt till imorrn :))
Luktar supergott och avlsappnande, och den verkar så djupt så jag kände skillnad efter bara några minuter, det som jag tycker är allra bäst är att även om det är en olja så sitter den inte kvar och blir kladdig, den sjunker in ovanligt bra! Precis som om man skulle använda en vanligt lotion, behövde inte tvätta händerna eller nånting, dom är bara lena och inte "feta" alls :))
Super bra om man känner sig stel, är öm och har ont eller att bara ha som en masser olja :))


Den enda nackdelen är att man måste massera en stund för att den ska sjunka in, men de e juh lite mysigt ;)) Fast e man lat och inte orkar de kan man juh välja att köpa Muscle Milk för den har precis samma efekt bara det att den behöver man bara smörja på lite snabbt utan att sitta och massera något :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0