VÄNSKAP


Jag tycker dt är konstigt att man inte saknar att umgås med vissa prsoner som man va vän me förut..
Det bevisar ju bara hur liten den vänskapen faktiskt var, eller ?

Vissa personer saknar jag verkligen, och dom hade man juh så himla roligt med hela tiden :)
Visst kan jag göra något åt de, höra av mig å fråga fall man ska träffas hitta på ngt, men de har jag int gjort.. tiden har inte räckt till
men om det är vänskap, på riktigt, då spelar de ingen roll hur länge man väntar innan man lyfter på luren för när man väl träffas... Då ere som om man såg senast dagen innan!

Jag vet var jag har mina av dom vännerna, och jag hoppas de e samma känsla för dom. Men de tror jag faktiskt :))

Ni andra däremot, jag nästan skämms över tanken att vi umgicks...
vissa bara e, andra så jävla fake
skulle vilja skriva så jävla mycket, men ja gör inte de då tar ja d hellre irl md personen :)) till skillnad från dom jag skrivr om! spottar på er

Och om folk kommenterar, skulle ja vara tacksam om ni skrev vilka ni var, även om jag vet de i många av fallen så ska alla andra med få se hur omogna ni , så anonyma kommentarer, räkna inte med att få vara kvar i detta inlägg utan stå för vad ni tycker!

kisses // S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0