MÅSTE FÅ DE SAGT!


Jag tycker om att vara one of a kind faktiskt! De spelar ingen roll vad jag gör, så gör någon annan de sen, snälla ha lite egen fantasi? jag e så trött på de!!!
Förut kunde ja tycka de va kul när folk "såg upp till mig" "ville göra som jag" osv, (använder dom orden till en överdrivt bara för att ni ska förstå vad jag menar i mindre skala) men nu, ja e så jävla trött på de,...

Jag vill inte att folk köper de jag köper
Gör de jag gör
Klär sig som jag gör
ja va som helst?! vad man nu skulle kunna tänka sig,
och de värsta e att får se allt på deras bloggar, och stör mig allllra mest på, när dom börja blogga som jag göra. PLEASE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem vill va som dig o blogga som dig? x) den lär inte va helt 100a

2010-10-13 @ 08:32:47
Postat av: Sabina

haha ne de e hon inte ;D därför vi kommer så bra överens... Men eftersom de va intressant så har jag och personen jag syftade på rätt ut de här för hon hörde av sig direkt när hon hade läst :)) synd att du som kommentera e anonym men de e klart skulle ja me va om ja inte läste ordentligt =/

2010-10-13 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0