MÅNDAG IGEN


Hallå där, sovit gott? :))
Det har jag, som vanligt hemma hos hun!

Men nu sittr jag hemma i soffan och drickr en kopp kaffe, har precis dammsugit så duktig känner jag mig idag! För jag ska snart renbädda sängen också och när jag e klar me maten ska jag diska :)) (idag blir det lax och grönsaker, ovanligt va?)

Ibland är det bra skönt att jobba eftrmiddag när man känner att man kan gå upp tidigt och bara göra de man ska!
De e nog bra att jag har en bra måndag, med tanke på att min Bijnis åkte till Cypern inatt =/ Så den här veckan blir det jobb kan jag lova!!

Men nu ska jag bädda sängen, kommr nog en TodayS Outfit om jag hitta något lämpligt att ta på mig, har nämligen en bad hairday så de skulle inte förvåna mig om garderoben inte va på min sida ^^,

Cya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0